Mladá Boleslav - Zatím se o tom mluvilo spíše jen v náznacích. Je ale jasné, že Škoda-auto připravuje v rámci své strategie RS, díky níž má během příštích deseti let zdvojnásobit své současné prodeje, připravuje zásadní změny.
K nim bude patřit i nové logo. O tom, že logo je již prakticky připravené, informoval v posledním vydání časopis Škodovácký odborář.
V rámci zasedání dozorčí rady Škoda-auto, která se konala minulý týden v Mladé Boleslavi, už logo ukázali i předsedovi dozorčí rady Škody a šéfovi představensta celého koncernu VW Martinovi Winterkornovi. Ten si ho prohlédl, stejně jako design připravovaných nových modelů.
Logo zůstane i nadále zelené
"To je velmi důležité, protože pan Winterkorn je velkým odborníkem v této oblasti a velice rádi posloucháme jeho jeho názory a postřehy i na jednotlivé detaily, které člověk normálně nevidí," cituje časopis předsedu podnikové rady odborů Jaroslava Povšíka, který se jednání rovněž zúčastnil.
"Například jsme mu ukázali nový znak firmy Škoda, který budeme mít a on na něm okamžitě dolaďoval některé věci z pohledu odborníka," uvedl pro list Povšík.
Přestože se objevily názory, že logo by v budoucnosti již neměly být barevné, podle dobře informovaných zdrojů zůstane logo nadále zelené. To totiž zároveň symbolizuje pozitivní vztah firmy k ekologii. Bude ale modernější a na vozech Škoda by mělo mít ještě důstojnější místo než nyní.